eigen vakmensen

Stijl & Co heef eigen gespecialiseerde vakmensen in dienst die al meer dan 20 jaar in de branche zitten. Zij hebben alle kennis over vloeren, stoffering, raamproducten en meubels in huis en monteren deze producten met liefde en plezier bij u thuis.

 

Meet Peter en Peter! Zowel onze vloerenlegger als onze stoffeerder luisteren naar de naam Peter. Deze twee stoere mannen komen bij u thuis de vloer leggen, raambekleding plaatsen, de trap renoveren en ze zijn bovenal enorm handig. Wie weet mag jij ze binnenkort in het echt ontmoeten!

 

Verder hebben wij drie super sterke en zorgvuldige bezorgers in dienst, Frans, Willem en Tim. Zij ontzorgen u bij de bezorging van top tot teen. Wanneer ze bij u thuis de meubels komen bezorgen zullen zij ervoor zorgen dat alles keurig gemonteerd word, op de juiste plaats word gezet en al het verpakkingsmateriaal mee terug gaat. Alles word geregeld!

 

Ook werken wij samen met een aantal behangers die veel ervaring hebben met het aanbrengen van behang, kom langs in de winkel voor meer informatie.

Stijl&Co-2
Een verzekering voor meubels

Bij Stijl & Co willen wij graag dat u zorgeloos van uw meubels kunt genieten en daarom bieden wij twee verschillende verzekeringen aan die u over uw bank of stoel kunt afsluiten.

 

Onze veel gekozen Care+ verzekering garandeert u van vele jaren onbezorgd woonplezier. Deze verzekering kunt u afsluiten voor 7 jaar en behoedt uw meubels voor onverwachte problemen. Wanneer u voor deze service kiest, ontvangt u een op naam geregistreerd “Care+”. Met dit certificaat kunt u 7 jaar een beroep doen op de Care+ service. De garantie geldt onder andere voor menselijke en dierlijke vlekken, verstevigen/opvullen van zittingen als deze overmatig zijn gaan inzakken, verwijdering van pilling en vastzetten van losse stiknaden. Natuurlijk zijn er nog veel meer situaties waarvoor deze garantie geldt. Kom gerust langs in onze showroom, onze adviseurs vertellen u er graag meer over!

 

Daarnaast bieden wij ook de All-in house service aan. Wanneer u voor deze service kiest, ontvangt u een op naam geregistreerd “All-in house service certificaat”. Met dit certificaat kunt u 3 jaar een beroep doen op de all-in house service. De garantie geldt onder andere voor vlekken van voedingsmiddelen en dranken, overige menselijke en dierlijke vlekken en constructieservice van uw product. Ook hierover vertellen onze adviseurs u graag meer in onze showroom.

 

Wilt u meer informatie over onze verzekeringen of heeft u nog vragen? Kom dan langs in onze showroom of neem contact met ons op. Onze adviseurs staan voor u klaar en helpen u graag verder.

 

Meer informatie?

CWB – Voorwaarden

Stijl & Co is trots om een officieel CBW-erkend bedrijf te zijn. Maar wat houdt dit nu precies in?

 

CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met drie garanties die extra zekerheid bieden bij het doen van een aankoop:

  1. Tenminste 2 jaar garantie op je aankoop: Bij CBW-erkende winkels heb je tenminste 2 jaar garantie op je aankoop. Dit betekent dat je bij eventuele gebreken of defecten recht hebt op kosteloos herstel of vervanging van het product.
  2. Extra productgarantie: Naast de standaard fabrieksgarantie bieden CBW-erkende winkels vaak extra productgaranties, bijvoorbeeld voor meubelen of vloeren.
  3. Een nette aanbetalingsregeling: CBW-erkende winkels bieden een nette aanbetalingsregeling. Mocht de CBW-erkende winkel onverhoopt failliet gaan voordat de aankoop geleverd is, dan kun je aanspraak maken op de aanbetalingsregeling.

 

Daarnaast bieden CBW-erkende winkels ook onpartijdige geschilafhandeling. Mocht je een klacht hebben en er met de ondernemer/retailer niet uitkomen, dan is er een onafhankelijke geschillenregeling die voor een passende oplossing zorgt.

Bij Stijl & Co hechten wij veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Daarom zijn wij blij dat wij als CBW-erkend bedrijf deze extra garanties kunnen bieden. Voor meer informatie hierover kun je altijd bij ons terecht of klik op het onderstaande document.

 

 

meer informatie over CBW
algemene voorwaarden

van Stijl & Co

Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de opdracht die u aan ons verstrekt. Deze voorwaarden beschrijven onder andere de verplichtingen van beide partijen, betalingsvoorwaarden en eventuele annuleringsvoorwaarden.

Wij hechten veel waarde aan transparantie en duidelijkheid en daarom zijn onze algemene voorwaarden gemakkelijk te vinden op onze website. In de onderstaande link vindt u onze algemene voorwaarden.

Mocht u vragen hebben over onze algemene voorwaarden of over een specifieke opdracht, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Onze medewerkers staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en u verder te helpen.

 

 

algemene voorwaarden
lever voorwaarden

van Stijl & Co

Indien u wenst dat de door u bestelde artikelen naar een hogere etage moeten worden gebracht, dan willen wij u erop attenderen dat u zelf verantwoordelijk bent om te zorgen dat dit mogelijk is per (verhuis)lift. Het is belangrijk dat u de afmetingen van de lift controleert en rekening houdt met eventuele obstakels, zoals bochten en trappen.

Wij willen graag dat uw bestelling soepel verloopt en dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarom is het van belang dat u deze voorwaarden goed in acht neemt.

Voor meer informatie over onze leveringsvoorwaarden verwijzen wij u graag naar onze website. In de onderstaande link vindt u onze leveringsvoorwaarden.

Mocht u nog vragen hebben over onze leveringsvoorwaarden of over een specifieke bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en u verder te helpen.

 

 

lever voorwaarden
Service
Wij helpen je graag